Bläää...

Bläää för att vara sjuk...
Jag vill inte.
Jag har inte tid.
Jag har inte lust!


Halva klassen låg hemma igår i någon slags dunderförkylning som drabbat oss som någon slags epidemi..
Det är värre än på ett dagis :P
Man mår illa, har huvudvärk, feber och hosta, är trööött och så ont i halsen att man bara vill slå på något, eller någon...
Härligt det där.

Igår bosatte sig det underbara viruset i mig och slog sina klor om mig, om nu virus har klor...
Det gjorde att jag blev tvungen att skippa ridningen på Rappestad... :(
Skulle ridit Q åt Josse och jag vet hur det är när man räknat med att någon ska rida ens häst och sen inte gör det... Så jag hade väldigt dåligt samvete för det... I'm sorry... :(

Istället blev det så att jag däckade med feber kvart över 6 på kvällen och sov sen i stort sett i ett streck tills alarmet gick igång 6,45 imorse. 12½ timme med andra ord  :P
Åkte till skolan med tanken att jag är kvar så länge jag orkar.
Jag blev kvar hela dagen. Borde kanske inte det och jag borde definitivt inte ha ridit idag... Helt slut nu...
Som sagt... Bläää...



Nu ska jag koka mig en kopp the och bädda ner mig i soffan och försöka se säsongspremiären av DH om en knapp timme.
Imöra ska våran klass anordna Friluftsdag för häst- och djurklasserna på Vreta. Det ska bli jättekul!
Jag ska vara med och anordna den avsuttna verksamheten för de som inte vill eller kan rida. Och jag lovar, det kommer bli superkul! Det ska bli 5-kamp ;)

Kommentarer
Postat av: linda

bli frisk och glöm inte 14:e mars!

den är bara en timme lång så du hinner hem till melodifestivalen.

Försök gärna ta med flera, för vi hinner inte göra marknadsföringen helt 100% :)

2009-03-03 @ 23:24:19
URL: http://www.pyromaniart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0