Vilken diskussion... ;)

Alltså hur bra var inte Allsång på Skansen igår! :)
Måns är ju en riktig stjärna! Vilken energi!
Snälla SVT, anställ Måns som allsångsledare istället. Fatta vilket bra jobb han skulle göra! Okej att Anders är bra med men Måns skulle kunna göra det mycket mycket bättre. Right? ;)

Och vilken annan människa kan skapa såna här långa diskussioner på Facebook...? ;)
Jag säger då det... ;) hehe



Therese Rindhagen
Jag och Måns e gifta, han vet bara inte riktigt om det än.. ♥
för 11 timmar sedan · Kommentera · GillaOgilla · Visa feedback (17)Dölj feedback (17) Du gillar detta.

Kristin Ljungberg   Kristin Ljungberg kl. 20:50 den den 23 juni nähä för han e me mig ju ;) hehe
han vet bara inte om det heller.... :P
 Therese Rindhagen  Therese Rindhagen kl. 21:10 den den 23 juni tror ja inte ;) mig lämnar han inte i första taget! ;)
 Kristin Ljungberg   Kristin Ljungberg kl. 21:16 den den 23 juni jo han ringde och sa det alldeles nyss faktiskt ;) fast om du vill så kan vi ju dela på honom, ha honom på halvtid lixom... kan bli svårt att hinna med två karlar annars kanske... ;) haha
 Sandra Karnbrink  Sandra Karnbrink kl. 21:34 den den 23 juni Haha å min är han på natten. Ni vet när han säger att han är på turné :-P
 Elli Moback  Elli Moback kl. 21:35 den den 23 juni Måns i gubbkeps som sitter i ett träd ÄR MIN!
 Kristin Ljungberg   Kristin Ljungberg kl. 21:39 den den 23 juni turnerar han på natten? ;) haha
fan det börjar bli många konkurrenter här alltså...inte bra... och jag som trodde jag var ensam om honom...hm... ;D
 Sandra Karnbrink  Sandra Karnbrink kl. 21:45 den den 23 juni Ja klart han gör. Han är ju borta, (alltså här) i flera dagar/nätter i rad. Hmm tror inte du träffar honom allt för ofta om du inte vet det ;-) Hihi. Han är snygg även utan kläder :-P
 Kristin Ljungberg   Kristin Ljungberg kl. 21:49 den den 23 juni att ja vet haha ;) men du vet att vi försöker ligga lite lågt... vill ju inte att pressen blir för närgångna.. ;)
 Sandra Karnbrink  Sandra Karnbrink kl. 21:52 den den 23 juni Nä men då ju fejsbook det bästa stället att viska om det på. Inte så många som har det än ;-) Okej. Ja brukar inte stoltsera med det heller men ibland måste man ju skryta lite. Precis som Måns gör om mig bland sina vänner. :-P
 Kristin Ljungberg   Kristin Ljungberg kl. 21:59 den den 23 juni ja vet! visst är ja smart! :D jo men precis, ibland måste man faktiskt skryta... ;) och anledningen till att han var så himla glad på allsången idag var ju för att han precis pratat med mig och bestämt att han ska hit efteråt. så han är ju på väg hit nu.. ;) men ja börjar vid 8 imorgon bitti, kan ju skicka över honom till dig då? ;)
 Sandra Karnbrink  Sandra Karnbrink kl. 22:04 den den 23 juni Hmm nä han var här innan allsången. Han vill ju gärna men jag känner mig ganska nöjd för stunden. Tar det senare i veckan. Han är ju inte hela världen ;-)
Hihi. Tess kanske vill ha honom!? Han är ju ändå i närheten... :-)
 Therese Rindhagen  Therese Rindhagen kl. 22:05 den den 23 juni anledningen till att han inte kommer till dig ikväll Kristin som han "lovat" e för att vi ska på smekmånad imorn.. 2 månader på maldiverna, alone med Måns *MUMS* Och ja, han e asläcker i badbrallor! tack sandra, som förstår läget lite bättre ;)
 Sandra Karnbrink  Sandra Karnbrink kl. 22:17 den den 23 juni Gu va skönt för er. När vi var iväg, hmm minns inte vart det var för vi lämnade lixom aldrig hotellrummet. ;-) Så jag talar av egen erfarenhet när jag säger att du nog kommer få väldigt trevligt. ;-) Vad gör du av Erik så länge då? Höll på att säga att du kan skicka hit honom men det kan ju tolkas fel :$ Hihi.
 Kristin Ljungberg   Kristin Ljungberg kl. 22:34 den den 23 juni han spar ju det bästa till sist vet ni ;) vår smekmånad blir ju efter er, tess ;) då blir det jorden-runt-på-ett-halvår :P herrugud så gött de ska bli, i flera betydelser alltså, haha ;)
Kristin Ljungberg   Kristin Ljungberg kl. 22:35 den den 23 juni förresten, brukar han ha badbrallorna på när han är med er? med mig brukar dom mest vara av... ;)
 Sandra Karnbrink  Sandra Karnbrink kl. 22:46 den den 23 juni Behöver inga badkläder i bubbelbad... Eller vart man befinner sig. Dock har jag sett att han är även riktigt hot i skjorta och kavaj med. Fast de brukar ju som sagt vara av inom kort. I ett halvår? Tur webbkameran uppfanns :-P Jaha ja. Började nog ändå tröttna. Mest intressant är ju det när det är hemligt. Dax att gå vidare. Så var snälla och gör ert bästa trots att han kommer vara otröstlig. Det e som det brukar. ;-) Lite lindring borde ni nog kunna ge honom iaf. Ha så trevligt. :-D
 Andréa Bylock  Andréa Bylock kl. 23:18 den den 23 juni oj..ja visste inte att månggifte var tillåtet i sverige för vi är nämligen oxå gifta.. om du menar mums-mums alltså...
Kristin Ljungberg   Kristin Ljungberg kl. 07:56 den den 24 juni han grät lite här under natten, sandra. men vi ska nog kunna trösta honom, vi är ju några stycken ;) hehe...
kan köpa en webbkamera till dig om du vill. om saknaden skulle bli för stor för dig ;)


Mmm... ;)


Kommentarer
Postat av: Charlott

Haha. Hur ni håller på.. ;D

2009-06-24 @ 23:05:46
URL: http://jagvetingetbranamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0