Sandras Ting&Design

Om ni, som jag, går i inredningstankar där hemma eller bara skulle vilja hitta söta födelsedagspresenter eller så...
Då ska ni kika in på den här bloggen!

Eller varför inte besöka hennes butik i Borgvik om ni någon gång skulle ha vägarna förbi :)

Det är en f.d. klasskompis till mig som har startat en liten inredningsbutik med bl.a. mycket saker som hon själv gjort!
Hon är hur duktig som helst och hon har verkligen känsla för stil :)
Hennes lilla butik har en enorm myskänsla och bloggen är väldigt inspirerande :)

Jag har köpt det här cementhjärtat av henne. Hon har gjort den själv.
Och jag kommer absolut köpa mer saker av henne!


Här ska inredas! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Kristin!



Åhh, så fina ord!

Tack så mycket!

Och jag tycker verkligen att det är sååå kul! :)



Jätte fin blogg du har! :)



Du är jätte välkommen tillbaka till min lilla butik :)



Kram Sandra

2009-06-14 @ 22:41:18
URL: http://sandrashem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0