Igår kväll.

Efter jobbet igår cyklade jag hem till min fd klasskompis från 1:an i KY, Mia.
(Appropå cykla, så cyklade jag fram o tillbaka till stan i fredags, plus till stallet. Vilket blev typ 2,5 mil totalt! Duktigt va? :P)
Mia och jag hade praktik ihop förra våren men sen har vi knappt setts och hörts alls.
Tills förra helgen då vi råkade komma på att vi bor 2 km ifrån varandra! :)

Så igår var jag hemma hos henne en vända och fikade och pratade om allt :)
Nu har man någon att rida ihop med också! Härligt!

Sen var det Roberts tur att få besök. Sylvia och Nellie följde med dit. Eftersom Nellie inte fick rida den här gången så ville hon hem direkt ;)
Väl hemma bjöds det på grillat på grannens veranda och sen satt vi där hela kvällen och pratade. Trevligt trevligt :)
Och hur lyxigt är det inte att kunna sitta ute en sommarkväll/natt och lyssna på fågelkvitter och gräshoppssurr samtidigt som Whisky studsar runt och jagar små fjärilar? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0