Jäkla åska...

Efter att ha varit hemma i Värmland några dagar så längtade jag efter min lilla häst och såg fram emot en låång skön uteritt. För vädret var ju rätt bra faktiskt ;)
Så vi red iväg. Men efter 5 minuter tornade svarta moln upp sig bakom oss. Dom var på väg mot oss....
Sen började Tor slå med sin hammare... Då ville vi inte rida ut längre.
Så vi vände och struttade runt på ridbanan istället. Då är man närmre stallet om skyfallet skulle bryta ut ;)
Och efter en kvart kom stormen efter lugnet... Så vi flydde in :P
Det var den uteritten det ;)

Som sagt så var jag på hembesök lördag-tisdag. Tack Elin som tog hand om Rob!
I lördags var Jennie och jag på Harrys i Karlstad. Lite dålig musik måste jag säga men det gick att dansa ändå ;)
Blev lite sömn, precis som det ska va :P
 
Söndagen spenderades hemma hos Jennies föräldrar där det bjöds på mat och jag fick träffa Jennies barnbarn -5 supersöta ankungar! :D

I måndags åkte jag till Bomstadbaden i Karlstad och snicksnackade bort några timmar med SuperStine. Vi satt i en cointainer och pratade när det regnade... haha.. ;)

Syster och jag har varit på smultronjakt. Och snacka om mycket smultron! Mmm... :)
Me like the lukt av smultron :) Det är sommar det!
 

Kommentarer
Postat av: SuperStine

Höhö ;D Det var precis de vi gjorde SNACKADE bort typ tre timmar :P haha Och svor över det förbaskade vädret! ;)

2009-07-08 @ 16:44:15
URL: http://kstine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0