Falsterbo Horse Show 2009

 Ännu en fantastisk vecka med fantastiska hästar, fantastiska människor och fantastiskt väder är till ända.
Veckan med Falsterbo horse show är ju klart den bästa veckan på året!
Nu var det tredje året i rad som jag jobbade där. Andra året för Elin, som jag lurade med förra året och som blev fast i det hon med ;)
Vi håller till på dressyrbanan hela tiden och sätter upp staket, håller ordning på staket, putsar staket, vattnar gräs, plockar fram skyltar till prisutdelning, håller koll på folk som gärna vill bli översprugna av hästar och så där... ;)
Men framför allt så sitter vi och tittar på tävlingarna! Enda hopningen jag såg på hela veckan var Huntingen (banhoppning & terränghoppning) och Six bar (höjdhoppning). Kunde inte slita mig från dressyren ju! ;) Har inte ens gått runt och tittat i alla utställningstält :P
Ett enda minus med veckan och det var att jag blev bestulen på mitt glasögonfodral med glasögon och 250:- i.... :(
Men värre var det för en annan tjej i vår "ban-grupp" som blev av med hela väskan med mobil och plånbok i och över 1000:- i kontanter... Ja, vi har polisanmält. Men vad kan dom göra...
Mina 250:- kan jag väl leva med men mina glasögon vill jag faktiskt ha! Jag gillade dom ju..
Fast det var ju en jädra tur att min plånbok eller kameran inte låg i väskan eftersom fodralet togs ur min väska!

Jag fick va frän ett tag iaf ;)

Första två dagarna var vi i princip lediga från allt vad jobb hette så då låg vi mest på stranden ;)
  
  
Vi badade, solade, plockade blommor med fötterna och lekte Baywatch ;)

  
"Frukt" & vin!                     Hundpromenader :)

  
Johan Glans m. dotter i Hunting-publiken.  Elin väckte begär med banan... ;)

 
Jennie vattnar gräs.         Och så här lortig blir man av att lägga gräs...

  
Snyggast! Greetings, 2:a i 5-årsfinalen. Ursnygg!!


Jag träffade Mihai från Rumänien. Vi jobbade ihop i England för 5 år sen. Tiden går!! :S


Gladast! Elin, som fick prata i walkie-talkie ;)

  
Huberus Schmidt.    Wieger de Boer-Cosmopolitan.    Patrik Kittel-Scandic


Six bar, Peder Fredricsson hoppar 2 m...
 
  
Fest i Vip-tältet :)

  
Bye bye Briar...

Ååh! Vad jag längtar till nästa år!!!

Kommentarer
Postat av: SuperStine

HEHE Jag diggar bikinibilden med SHORTSBrännan!

Nästa år kommer bli Oförglömligt för då ska jag dit oxå ;D hihi

2009-07-23 @ 00:00:55
URL: http://kstine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0