Zzz....

Denna dag utses till årets hittills tröttaste dag... :P
Vaknade 07.10 imorse. Neeeej!! Inte än!!, skrek jag (fast tyst så ingen hörde...)
Tacka gud för snoozen, tänkte jag och somnade om hela 9 minuter.
07.19 Gå upp!!, ropade telefonen.
Jaja...om du tjatar då...
På med ridkläder och ut till stallet. Mocka, göra påsar, blanda foder, borsta, sadla, rida, släppa ut, sopa. Klar! på 1½ timme minsann!
Hem och bytte om, hann slänga i mig ett par mackor innan det var dags för dagens nästa uppdrag; Jobbet....
Men trots att hela dagen bestått i att sitta framför datorn och kisa med ögonen och leta klädnypor i väskan för att hålla upp ögonen med så har det gått ganska fort ändå :P
Trevligt sällskap gör mycket ska ni veta :)

Men dagen började med att jag förutom var dödstrött även vaknade pissed off.... Har varit så sista dagarna att jag antingen vaknat skitsur eller helt uppriven. Drömmar....
Inatt drömde jag att jag fick utbrott på en person, händer ganska ofta i mina drömmar numera. Häromnatten skrek jag på en busschaufför för att han inte släppte av mig på rätt ställe.. Hm...Undrar om jag börjar få allvarliga problem, haha :P
Men igår var en sån dag då jag vaknade helt förtvivlad för att jag drömt att lilla Whisky varit nära att drunkna... Hittade honom sittandes på botten av en sjö och stirra med stora ledsna ögon på mig...
Någon som har en drömfångare att låna ut? ;)

Cayotes logga - Indianansikte och varg i en drömfångare


Kommentarer
Postat av: Madde

HOho :) har en drömfångare, oc kan lova de fungerar inte, när jag haft den uppe har jag drämt de värsta och mest hemska drömmarna så de har åkt i en kartong utanför arean av mitt sovrum :)

2009-01-13 @ 09:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0