Still awake...

Inte bra, inte bra...
Jag ska ju upp före halv 8 ju!! Elin och jag ska upp och rida då innan jag ska iväg och jobba och vara trevlig. Då får man inte vara trött... :P
Men nu har jag faktiskt försökt somna i snart 2 timmar. Nu är jag trött på det här. Såg ni skämtet där? ;) hoho vilken humor jag har!

Idag har varit en lugn dag. Väldigt skönt :)
När jag vaknat och ätit lite frukost och faktiskt pluggat lite så åkte jag ut till stallet. Red ut på Rob. Men det var så hårt i marken att vi mest bara skrittade... Lite trav på grusvägen, men bara lite, det var ju så hårt där med... Blää...
Vår snart? Please?
Vi träffade en traktor när vi nästan var tillbaka vid stallet. En traktor med släp... Den var läskig! Så läskig att Rob till och med reste sig lite, och det ska jag säga er att det händer nästan aldrig! Så det var faktiskt lite kul ;) hihi...
När vi var tillbaka i stallet var stackarn så kissnödig att han inte kunde hålla sig mer utan kissade i gången. Får nog inte berätta det här egentligen för han tyckte att det var så pinsamt... Men det är ju tur att gången även är spolspilta så jag kunde spola bort allting direkt. Och han stog så snällt och bredbent tills jag spolat färdigt och sa att det var ok att ställa sig normalt igen :) Duktiga häst.

Sen skulle jag haft ridlektion för en tjej i gamla stallet men banan där är så hård så vi fick ställa in lektionen.
Klockan 4 mötte jag upp Mia och intervjuade henne för en av uppgifterna jag jobbar med från skolan. Duktiga jag ;)
Efter fika och intervju i Tannefors sprang jag till Elin och vi gjorde en repa på stan. Vi handlade lite smågrejor till temafesten som jobbet ska ha nästa vecka :) Jag hittade en blus, en riktigt söt en :) Och lösögonfransar och lite annat som kan vara bra att ha ;) Undrar om det märktes att vi ska på fest...?

Eftersom Tias lämnat Elin ensam, för att datanörda sig med sin kusin så tog jag med Elin hem och matade henne med våfflor medans vi såg på Let's dance. Trevligt trevligt :)



Jaha om man skulle göra ett nytt försök att sova kanske... Eller läsa lite bloggar.... Eller plugga när man ändå är uppe...
Hm...bloggar låter ju kul! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0