Söndag

Söndagen började med att jag gick och la mig ;)
Igår var J och jag ute och bowlade med Elin,Tias, Mia, Kim, Malin och Jocke. Det var kul trots en febrig undertecknad... Jag spelade väldigt ojämt men fick till ett par strike iallafall! ;)

Mia, Tias, Elin & Kim


Elin bowlar ;)

Vi var på det nyöppnade stället på Strandgatan, mycket mindre än jag hade trott och rätt dåligt med sittplatser. Har varit på bättre ställen ;)

Idag har jag tränat för Jennie. Rob gick riktigt bra och Jennie tyckte att han var mycket  raka och i rundare form än sist :) Så då har jag väl gjort nåt rätt trots att det inte kännts bra alls när vi ridit... Bra för motivationen var det iallafall, den har ju inte varit på topp om man säger så :P

Träffade Sture Stallmus igår igen! Även den här gången vände han om och kom närmare när jag började prata med honom! Men inte hade jag kameran med då heller :P
Undrar hur det ser ut när jag pratar med honom... "Heeej Sture! Kul att se dig igen! Läget? Jaaa, du ä så söööööt!"
Hrm...Hoppas inte Linda har någon dold kamera uppsatt i stallet... :S

Och förresten! Jag har pluggat idag! :D
Fick en glad överraskning med för jag trodde att det var vecka 2 nu och tänkte att då behöver jag inte lämna in en uppgift (som jag gjort klar idag) förrns på onsdag. Men sen kom jag på att det var ju vecka 3... Och att den skulle varit inlämnad i onsdags.. Attans...
Men! Sen såg jag att det var ju bara vecka 2 ändå! Weii, jag ligger inte efter trots allt! Bra avslut på en söndag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Damn värsta after dark-benen ;) snajsigt hehe

2009-01-12 @ 18:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0