Snuuuusk!!

Dokumentär på kanal 5 kl.20-21 ikväll som handlade om kvinnor som ammar andras barn och så.
Ok, det bryr jag mig inte så mycket om men när mammorna ammar sina barn som är sisådär 4-6 år, om inte mer, då blir jag ärligt talat äcklad! Euu....
Hur kan man tycka att det är ok att låta ens stora barn som vuxit ifrån bebisstadiet för länge sen, hålla på att suga på brösten!? Låt barnen växa upp och tillåt dom att bli stora och självständiga för tusan.
Man undrar ju om dom där mammorna någonsin kommer låta sina barn flytta hemifrån? :P
Jag såg väl typ 3 minuter på den där dokumentären sen var jag tvungen att byta kanal.
Tittade på House istället. Mycket bättre. ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter inte så värst trevligt :S

Ha det bra Kristin, Kramar!

2009-01-28 @ 10:49:00
URL: http://www.nogg.se/pretty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0