Saturnusday

Lördag... Är det döpt efter Saturnus..? Det heter ju Saturday på engelska....
Bara en liten tanke så här i januari-natten... ;)

Idag har J och jag varit och tränat. Vi har kört en hel hästtransport full med grejer till huset (=svettigt)! ;) Så nu är vinden i stort sett urplockad, gött!

Sen bakade jag kladdkaka och då fick Elin, Tias och Jocke för sig att komma hit. Dom kände nog lukten av min berömda kladdkaka och blev sugna. Ja så måste det ha varit. Hehe...
Vi har sett på nästan en hel film innan vi satte igång att spela Guitar Hero.
Trötta ögon nu....
Sängen ropar, jag ska upp snart. Elin och jag ska ut och rida klockan 8... Zzz....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0