Partyprinsessan

Jag blev precis inbjuden till en Mikael Bindefeldt-fest.
Hans assistent ringde till jobbet och som tack för att jag var så hiiimla trevlig och hjälpsam så blev jag bjuden på kändisfest!
"Men så tevligt!", sa jag, "Men jag måste faktiskt tacka nej, känner att det inte är något för mig. Tack ändå, och hälsa Micke!" (jo jag känner att jag kunde säga Micke, vi har ju kommit varandra ganska nära nu)

Ja, det var ju omtänksamt. Men kändisfest. Neej, varför då? Mingla bland folk som Björn Gustavsson och Mikael Persbrandt låter ju inte särskilt kul. Och gratis mat och alkohol. Nej det skulle säkert vara jättetråkigt...
Jag gjorde helt rätt som tackade nej.
För vad är ju en bal på slottet? ;)

Mikael Bindefeldt

aa, ok kanske en aning överdrivet. men jag pratde iallafall med assistenten... ;)

Kommentarer
Postat av: Farsan

Aaaasscch... gick nästan på det och jag förstår ju att du självklart skulle tacka nej till gratis mat, sprit och kändismingel.

2009-01-27 @ 21:54:13
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0