Egypten nästa?

Min jobbarkompis Lisa och hennes sambo är just nu på väg till Egypten där de ska vara i två veckor.
Jaha, men så kul för dom då...
Om jag är avundsjuk? Om jag har frågat om jag kunde få packa ner mig i en av deras resväskor? Nejnej...

Hur kan man vilja åka från Sverige nu? Jag menar, varför byta mörkt, kallt och blåsigt slaskväder mot varmt och soligt Egypten?
Egypten är ju jättevarmt och har bara en massa sand överallt. Tänk vad jobbigt när det blåser där, då får man sand i ögonen. Sånt svider...
Sen måste man ju hela tiden passa sig så man inte blir sjuk. Man måste köpa vatten på flaska och tvätta händerna jätteofta. Gud så jobbigt...
Och förresten så springer det bara runt en massa elaka, döda mumier som man får gömma sig för där borta. Och det finns stora insekter som gräver sig in under huden på en med... Det har jag faktiskt sett på film... Mumien...

Nej jag förstår inte alls varför man skulle vilja åka till Egypten nu.
Så Lisa, hoppas ni får det bra men nej tack jag stannar hellre här hemma och fryser... :P

Mumien_plakat

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grabbsen ska tyvärr ha vagnen i vvik då säger dom... Om dom inte ska köpa en större för då ska dom sälja denna först å få pengar säger tias... Kom på att mamma å pappa har ju en också, kanske kan låna den... Fast den är lite större så är om vi får köra den med bara b kort, eller får man alltid det? Annars får vi hitta nån riktigt billig...

2009-01-21 @ 17:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0