Depåstopp

Vi har varit hos UnderbaraElin och Tias ikväll, jag, J och Jocke. Vi har sett  LHC spela match på tv:n.
Eller... Killarna såg på match, jag och Elin babblade mest och tittade på Björn Gustafsson på Youtube ;)
Det var kul ;)
Åsså har vi ätit rosa cupcakes som Elin bakat :)

Sen tog jag, J och Jocke bussen för att åka hem. Men vi blev sugna på Max och gjorde ett depåstopp :)
Spontant och bra!
Jag åt lökringar med smält cheddarost....Mmm..... Jag har fått dille på det, tror jag är gravid, haha :P

Hur nyttigt som helst ju! Kan inte förstå varför vi kände oss feta när vi gick därifrån...?


Jag skulle lagt in en snygg bild på min snygga häst här, men det funkar inte riktigt. Och J har lagt sig så jag får fråga hur jag gör imöra istället ;)
Guten Nacht!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Dom är ju jättegoda :)

Natti Natti :)

Kram!

2009-01-30 @ 09:37:57
URL: http://www.nogg.se/pretty
Postat av: Elin

Haha ni är ju för roliga:p väntade ni på nästa buss hem sen eller? ;)

2009-01-30 @ 11:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0