Bara för att man är lite duktig...

Jaha... Här var man då uppe i ottan och red ut i -11'C för att kunna vara hemma och plugga lite innan jobbet.
Duktigt som jag är ;)
Och, jo, visst sitter jag och pluggar. Har skrivit klart en hel del varav en uppgift är färdig att lämnas in. Men för att kunna göra det så måste den ju sparas på datorn först. Och självklart vill jag ju ha kvar det jag skrivit ifall det är något jag måste fixa till....
Men så när jag skrivit klart så bestämmer sig datorn helt sonika för att "Nej, jag tänker inte spara den här skiten".
Vad göra?
Ringde J på jobbet och bad om råd. Rådet blev: Låt datorn var på, jag kommer hem snart.
Jaha.... :P



Nu ska jag käka lite lunch och värma vetekudden för att kurera nacken som fått en mildare variant av nackspärr :P 
Sen blir det till att jobba 16-20 ikväll. Och sen, Let's dance! :) 
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag hatar när datorer stänger av sej och man glömt spara allt arbete man gjort..

Då blir man irriterd..

Ha en bra fredagkväll :)

Kramar!

2009-01-16 @ 18:52:37
URL: http://www.nogg.se/pretty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0