Årets första semla!

Jag köpte hem två semlor till mig och J idag.
Mmm... Jag älskar semlor nästan lika mycket som tårta! ;)
Köpte dom på Gyllen så dom var extra goda med, väldigt go´ mandelmassa ;)
Ringde hem och sa till syrran, i hopp om att göra henne lite avundsjuk, att jag skulle äta semla idag. "Det åt jag igår och i måndags."
Jaha... Fick jag inte va först i år heller.... Hon skratta åt mig... :P



Jag hittade min outfit att ha på jobbfesten! Sprang runt på Myrorna och Indiska och letade men hittade inget. Så gick jag in på Gina Tricot för att se om jag kunde hitta något annat som jag kunde ha till vardags eller så.
Och vad får jag se om inte en klänning med en svart kjol och en röd överdel med vita prickar på! Och den kostade bara 49:-! Och när jag skulle gå och betala så sprang jag på en vidare, veckad kjol. En svart med stora vita prickar på! Och den kan nog dessutom fungera som klänning om man har leggins eller strumbyxor till :)

Så här ser dom ut!


Kommentarer
Postat av: Elin

Blir kanoners ju:) spec kjolen va snygg!

2009-01-24 @ 09:57:23
Postat av: Sofia

Gu va gott med semla :P

Kramar!

2009-01-24 @ 16:18:19
URL: http://www.nogg.se/pretty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0