Yes!!

Wohoo!!!
I did it!!

Min nya header plus allt pusslande med att få färgerna rätt är nu färdigt! :D
Elin och jag började greja med det före 9 ikväll....Jag blev klar nu..... ;)
Vad tycks? :P

Det var kallt att rida ut idag. På hemvägen hade jag tappat all känsel i både fingrar och tår. Det är något seriöst fel på mig. Jag har görtjocka vantar på mig men ändå fryser jag fingrarna av mig...
Costner var superduper-pigg, Elin hade fullt upp! Hehe...
Rob taggade till på hemvägen och började arbeta fram en plan för att kasta av mig på ett så roligt sätt som möjligt samtidigt som han låtsades se spöken bakomvarje snöboll som låg på marken. Jag lyckades lugna honom... Puh.... ;)

Imöra åker jag hem till Värmland igen :) Men bara för en natt för på lördag åker jag och syster till Göteborg för att gå på Göteborg Horse Show! :D Det ska bli kul!! Blir syrrans första hästshow. Min ondskefulla plan är att få henne att bli beroende av det så vi måste göra om det varje år.... Moahaha... ;)
Hon fyller 10 i april... Det ska börjas i tid...


Nä nu måste jag faktiskt sova. Man blir lite trött i ögat av att titta på alla dessa koder hit och dit för att få ordning på denna fantastiska blogg ;)
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Elin

ooooo bra jobbat!! verkligen jättebra att du skickade ett sms igår och väckte mig när jag precis hade somnat och berättade hahaaa :P ha det så gött hemma! kraam

2009-02-20 @ 10:33:49
URL: http://elinsfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0