Ridskoleunge!

Nu har jag blivit ridskoleunge igen! :)
För det första måste jag säga att det var sååå kul att träffa massa Rappestads-folk igen! ;)
Känns himla kul att fått börja rida lektion igen, tack Christine!
Jag red Ella idag, min lilla Ella <3
Hon stretade på så bra hon kunde för att slippa jobba men släppte till slut och gick stundtals ganska så bra :)
Vi gjorde skänkelvikningar och serpentiner i trav och galopp med 10-metersvolter. Mycket bra uppmjukande övning!
Kommer vara nyttigt för mig med att rida andra hästar än min egen igen :)


Jag och Ella i höstas.

Nu ska jag se lite Lipstick Jungle innan jag styr kosan mot Max för att handla lite mat... ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ah vad bra!DÅ visar man attman bryr sig om sitt djur iaf!Åh jag har haft egen häst i 11 år men sålde han för 2 år sedan o idag lever han inte längresnyft

2009-02-03 @ 12:22:05
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0