Miss!

Jag missade bussen...
Där fick jag för att jag skulle vara lite smart och miljövänlig och ta bussen till jobbet. Jaja då blir det bilen iallafall.. :P
Tur man kan välja ;)

Ska träffa Natalie efter jobbet idag! Vi ska ta en fika, ska bli gött :)
Hon kör ner sin ena häst från Gävle idag. Sin andra, Calling, Kör hon ner nästa vecka. Mycket åkande när man bor i Norrland, hehe ;)

Igår var UnderbaraElin och jag tränade! Vi var med på Bodybalance. Det var jättekul! En träning som passar mig super. Långsamt men jobbigt. Jag har faktiskt träningsvärk i benen idag.
Jag lärde mig några saker igår på träningen:
1. Jag är grymt stel.
2. Jag har grymt dålig balans.
3. Jag är grymt stel i höfterna.
4. Sa jag att jag var grymt stel?


Vi gjorde massa rörelser som kallades Hunden, Plankan, Kamelen, Krokodilen osv osv ;)
Men det roligaste, eller mest skrattretande, var den som kallades Glada babyn. Då låg man på rygg och höll i fötterna ovanför en som bebisar gör, sen kunde man vagga lite från sida till sida om man ville. Då var jag tvungen att bita mig i tungan för att inte brista ut i gapskratt. :P Jaa, jag säger då det ;)
Men det kommer nog vara väldigt bra för ridningen! Inbillar jag mig iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0