Från ett kalas till ett annat ;)

Igår började J och jag eftermiddagen med att åka till Sylvia & co för att fira Hampus som fyllde 1 år :)
Det var mycket trevligt, mycket god tårta, mycket lek och bus, mycket högljutt och så klart mycket presenter till födelsedagsbarnet!


Först blev det tårta. Storasyster Nellie blåser i festtutan :)


Sen paketöppning! Kusin Viggo hjälpte till att läsa korten.


Detr hanns med att rita lite med. Och självklart att slå på ballonger!

Efter det for jag vidare till nästa partaj :)
Då var det inflyttningsfest hos Sanna och Micka. Jag kände nog inte hälften av alla som var där men det var riktigt trevligt! Och Micka, du hade bakat väldigt goda kakor! Eller var det du som hade bakat, Sanna..? ;)
Lägenheten var väldigt fin och kändes mer som en tvåa än som en etta.
Jag träffade "gamla" komppisar, nya kompisar och till och med en jobbarkompis från min telefonförsäljartid :P
Det var så kul att tiden bara for iväg! Helt plötsligt var det bara 5 minuter kvar innan bussen skulle gå från Trädgårdstorget. Och det var ju en bit att gå dit...
Så jag och andra Sanna, som hyr ut lägenheten i andra hand till Sanna och Micka, satte på oss "löparskorna" och sprang hela vägen ner! ;)
Men vi hann!
Konstigt nog kollade folk väldigt konstigt på oss där vi for fram som virvelvindar genom stan...
Weird... ;)


Kommentarer
Postat av: sanna

jättekul att du kom... kram! p.s det var Micka som bakade.. haha.. surprise surprise

2009-02-08 @ 22:14:13
URL: http://sannaesping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0