Aerobics

Jag har varit på aerobics med Elin.
För första gången i mitt liv! :D
Det var jättekul, när man fattade hur man skulle göra och kunde hänga med någorlunda... ;)
Mycket bra och rolig träning!
Men det kan sammanfattas precis som Elin skrev förra veckan när hon var iväg första gången.
Det är jag som är Lill-Erik om ni undrar... ;)

Och med tanke på den otroliga träningsvärk jag redan hade när jag gick till träningen så har benen blivit vääääldigt möra...
Så möra att dom nog skulle va goda med lite sås och potatis till...



Natalie skulle varit med på aerobicsen med. Men hon har ju inget träningskort så hon skulle gå på en prova-på-gång gratis och sa även det i telefon när hon bokade att hon tänkt använda en sån biljett. Det var bara det att när vi skulle dra ut den där himla biljetten från internet så fanns det ingen! Jag ringde till en tjurig tant i receptionen och frågade varför och fick till svar att de inte har dom biljetterna just nu.... Nähe? Men kunde ingen kläckt ur sig det tidigare, när Natalie bokade till exempel?? Så Natalie bokade av eftersom hon inte ville betala 120:- för ett pass... Mycket förståeligt.
Men jag fick värsta dåliga samvetet som hade lurat in henne till stan för ingenting... Ska bjuda henne på fika imöra när vi ska in till stan :)



Robban har varit jätteduktig idag. Idag var det ridning två gånger så även han känner sig nog lite mör. Först hoppning på förmiddagen. Och eftersom han inte hoppat riktiga hinder sen i september då vi vägrade ut oss på tävling så hade jag inte så höga förväntningar. Men han var superfin! :D
Och det var så roligt tyckte han! :)
På eftermiddagen hade vi instruktörstjänst, då rider vi lektion för varandra. Det var framdelsvändningar som gällde om det mjukade upp hela Rob, han blev jättefin på slutet!
Happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0