50/60-talsfest!

Igår var det jobbfest på Gula Huset!

MYCKET god mat! Magen mätt läääänge ;)
Agneta och Maud roliga som vanligt, man skulle kunna tro att de går på något faktiskt ;)
Go dricka :) men jag utnyttjade inte alla drink-kuponger jag fått.... :P
Trevligt sällskap!
Men, inte så många utklädda som förväntat. Lite synd, men dom som hade klätt ut sig var jättefina :)
Elin och jag blev flummiga. Tias trodde vi druckit mer än vi gjort ;) Hehe, jag förstår inte vad han menade...

Vi stog länge innan och gjorde i ordning oss. Bara håret tog 1 timme att göra...
Och jag säger då det, det är tur att Elin sett film på youtube om hur man sminkade på 50760-talet. Annars hade vi nog aldrig vetat hur vi skulle kleta på eye-linern eller limma fast lösögonfransarna. Ni ska bara veta vilka förberedelser vi haft för den där kvällen. Det har varit noga planerat ;)
Många sökningar på google har det blivit ;)

Men vi fick till det och gud så snygga vi blev!
Jag ska satsa på den där 50-talsstilen. Me like.
Jag måste bara gå ner i jobb/plugg-timmar eller kanske rentav bli hemmafru så jag hinner fixa frisyr och smink varje dag...

Håret på g...

Färdigt!

Elin blev snygg!

50th here we come!
 
Lång kö till maten. Mycket förståeligt!
 
Trevligt sällskap av Ingela och Lisa!
 
Han kom, han såg, han segrade! :)
  

När vi kom hem till Elin började vi leka Top model!
Konstaterade att vi kommer inte vinna någon sån tävling :P

Aaahh!! Beatles-konsert!! ;)
 
Top model!

Vi tränade mycket på vår Förvånad-look ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi var så fina allihop!

Jag tycker att du Kristin förtjänade ett pris för utklädnaden;)

Kramar Lisa

2009-02-06 @ 15:46:25
URL: http://blogg.bunne.se
Postat av: Kristin

Jaa det var vi! :)

Tack gullunge <3

2009-02-06 @ 16:40:45
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Förresten har jag ett väääldigt litet huvud eller ser det bara ut så? :p Fattar inte, du borde vunnit å jag borde kommit 2a! Sådeså!

2009-02-07 @ 14:17:00
URL: http://elinsfunderingar.blogg.se/
Postat av: Farsan

Hej det är syrran!! "vad tittar ni påå;)????

2009-02-07 @ 15:50:44
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0