Nedräkning

Shit! Bara en vecka kvar till JULAFTON!
Och det är SNÖ i Sverige! När hände det senast liksom? ;)

Kanske blir en vit jul trots allt. Vore ju underbart :)
Speciellt eftersom Hanna och jag ska ut och rida på julaftons morgon och vinka till folk i stugorna för att skapa julstämning :)

Men blåsten som kommer på köpet med snön är väl liiite överdriven? Eller har jag fel?
Min lilla unghäst fick tydligen nog av den vid lunch idag och hoppade ur hagen för att gå in. Hon tyckte det var o-hästigt att behöva vara ute en sån här dag.
Jag förstår henne...

Whisky dissade vädret idag också. Han stack inte ut ens en liten klo eller morrhår.
Jag förstår honom med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0