Julhelg

Hoppas alla haft en skön jul :)
Här har det varit besök hela helgen.
I fredags kom pappa och syster hit och sen kom The Johanssons från Norrköping ;)
Då blev det fika och julklappsspel där jag kammade hem 3 paket.


Kom sen på att vi inte har någon vinöppnare så pappa och J använde skruv och tång istället :P
Och jag åkte pulka med madrass i trappan! Höhö ;)


Lördag och söndag har bestått av jobb (Pjuh! Mycket folk!). Pappa och sys följde med till stallet i lördags. Jag och sys red medans pappa frös om fötterna ;)


Igår åkte dom hem till Värmland igen men sys och jag hann med att åka till stallet och mocka först. Och traska ut i skogen för att leta älg. Men vi hittade inga :P hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0