En ledig dag

Ooh! Jag har varit LEEEDIG idag! :D
Det firades med sovmorgon.
Klockan 10 kom Whisky in och väckte mig. Det var okej tyckte jag ;)

Till frukost blev det ris á la malta, yeah :)

Sen stallet där jag fick slåss med en hysterisk Carissa som var mycket upprörd över att behöva vara själv i stallet. Red en sväng. Häst fortfarande upprörd och ville inte svänga till vänster. Men fin när hon väl koncentrerar sig!
In i stallet (häst blir otroligt upprörd igen) för att vänta på hovslagaren som skulle komma klockan 13.00.
Han kom 14.11... Woho...

Efter stallet stack J och jag till Tornby. Bad idea :P Mycket folk...
Men det blev en lila och skön morgonrock inhandlat iallafall. I'm nöjd.
En sväng in på Hööks också för att köpa en förbygel så sadelskrället ska ta och ligga still på häst.

Och nu sitter jag här hemma i min nya morgonrock. Och fryser. För J eldar inte :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0