Borde...

Mycket man borde...
Speciellt att börja skriva på den där uppsatsen som ska in om TVÅ VECKOR!!
Hm... Jag har haft tid på mig den här veckan meeeneeeh... Har hittat på roligare saker istället. Som att spela Sims3 t.ex.! ;)
Men den är så svårstartad den där förbenade uppsatsen... Om jag bara vet hur jag ska börja så är jag rätt säker på att resten kommer av sig självt. Men. Det är ju det där med att börja... :P

Idag har jag packat också :)
För resan till Grand Canaria! Wohoo! :D
Imorrn lyfter planet och vi kommer (tyvärr) hem igen nästa fredag. Bruna och snygga förhoppningsvis ;)
Det ska bli så gött att fly Sverige ett litet tag! Och förneka att man har en uppsats att skriva...

Nu borde jag sova så jag orkar upp och rida imorrn bitti innan vi far iväg.
Godnatt på er :)

Sunprime Riviera Beach & Spa
Här ska vi bo :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha det underbart!

2009-12-04 @ 11:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0