Titta Mamma!

Titta vad jag tar!
En Panodil..
Duktiga mig ;)
(och till er som inte hänger med: Jag är inte den som tar en värktablett särskilt ofta när jag har ont. Det ska till ganska mycket för det och ofta efter mycket påtryckningar från Mamma)
Och Mamma vet ju bäst, det är faktiskt så. Trots att jag är envis som synden och inte alltid gör som hon säger, hehe... :P
 
Mm..min hand är alltid lika stor som mitt huvud, ja ;)
Men vem har sagt att jag är normal egentligen...? :P
Förkylnings-svammel? Jaja...

Kommentarer
Postat av: Elin

Ta en treo!!

2009-08-22 @ 15:19:30
Postat av: Egoinas mamma

Kameravinklar kan göra foton rätt roliga... ;D

2009-08-23 @ 10:54:29
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Charlott

Jag är inte heller något fan av värktabletter, tar också ganska lång tid innan jag tar en. Kul att man inte är ensam om det. :)

2009-08-28 @ 17:51:54
URL: http://jagvetingetbranamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0