Svettigt

Iallafall om man heter Robban... ;)
Han fick ha intervallträning på stubbåker idag. Hela hästen blev blöt av svett. Men oo så nyttigt med tanke på den "lilla" söta magen han har... :P
Och det var ju rätt kul att dundra fram i galopp på åkern :)


Har fått reda på vart jag ska ha praktik första året (en eller ett par veckor i taget några gånger under året).
Det kommer bli på ett fritids i Bankekind... Vet inte vad jag tycker om det. Vill ju helst vara på en förskola men fritids kan ju vara kul och nyttigt att se med ;)
Det är väl snarare Bankekind jag är fundersam på... Inte bara att ta sig dit från där jag bor. Tror jag :P

Nu ska jag plugga. Duktiga mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0