Mein tag

Min förmiddag såg ut så här...

Men gud så skönt det känns att man blev klar med det man skulle!
Vad mycket bättre man mår och vad fri man känner sig :)
Jag har skrivit en liten uppsats om hur jag tycker att den demokratisk ledare är. Första delen av en hel massa uppsatser som ska skrivas första halvan av höstterminen... Rivstart på terminen, ja :P

Och så måste jag ju bara tillägga...
Kristin HJÄRTA Quinton!!!
Han var bara så fantastiskt fin att rida idag! Då blir man lycklig :)


Rob har också varit väldigt fin i två dagar nu, men det är bara för att jag ridit på graman.... hehe.... ;)
Konstigt det där. Rider jag på träns utan graman så stretar och drar han för kung och fosterland. Men så fort jag använder gramanen så bråkar han i princip ingenting! Då är han görfin och känns precis så som jag vill att han ska kännas annars... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0