knack knack...

Det knackade på dörren idag. Två kvinnor stog utanför...
"Heej, vi heter blablablaa och skulle vilja berätta om Bibeln för dig"
Jag: "Eh... Jag sitter och pluggar och...eh...." Vilket i och för sig var halvsant eftersom jag faktiskt suttit och pluggat en halvtimme tidigare :P
"Okej, men då kanske du inte har tid?"
Jag: "Eh...neej....inte direkt...eh...hehe..."
"Men då kanske vi skulle kunna få ge dig de här två broschyrerna om hur man tolkar Bibeln och om en sjukdom som kallas Depression."
Jag: "Eh...visst..."

Tur dom inte var påträngade utan accepterade att jag satt och "pluggade" :P

Jag bläddrade igenom broschyrerna baklänges bara för att. Dom ligger nu i pappersinsamlingen... ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Shit menar du att man inte slipper dom när man bor på landet?? :O

2009-08-18 @ 18:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0