Finbesök ;)

Whisky och jag har haft finbesök av Max och Elin.
Fast det var nog bara jag som tyckte det var finbesök ;) hehe..

Whisky fräste mest åt Max som vanligt.
Men dom kunde iallafall ligga bredvid varandra. Även om det var ett visst avstånd mellan dom... :P


Jag och Elin skulle ju egentligen ha ridit idag. Men det regnade. Och vi är rädda för regn... Så vi mockade bara :P

Och åt kladdkaka istället. Ja, inte i stallet alltså utan när vi kommit hem... För er som inte fattade det ;)
Och nu är jag tjock. Kan ha att göra med all kladdkaka.... Urk... :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Kristin!



Tyvärr så har jag inte det som du menar, som sitter ihop.

Jag har lösa bokstäver, som jag har sålt mycket av!!

De små bokstäverna kommer in snart igen och de stora också.

Finns några bokstäver kvar.



Ha en jätte bra vecka!



Kram Sandra

2009-08-12 @ 22:09:37
URL: http://www.sandrashem.blogspot.com
Postat av: Charlott

"Men dom kunde iallafall ligga bredvid varandra." HAHAHA ;D

2009-08-12 @ 23:37:48
URL: http://jagvetingetbranamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0