25-årsfest

Johan hade ingen aning...
Johan tänkte sig en lugn kväll...
Johan trodde han skulle bli bjuden på restaurang av mig...

Men! När vi satt i bilen för att åka till stan svängde jag inte av på rätt ställe...
Bilen parkerade utanför Lacerdome. Och konstigt nog var det en massa folk där. En massa folk som vi känner ;)
Kan det varit så att jag planerat en överraskningsfest för Johan tro? Ja det kan det! :D
Moahaha! ;)

Johan blev överraskad. Glatt överraskad ;) Tur var väl det, hehe...

Vi spelade Lacerdome. Och gudars så kul det var! Efter en halvtimmes spelande var vi glada, svettiga och trötta. För man blir varm! Det är ett riktigt träningspass vill jag lova. Behövs inget gym här inte ;)
Och eftersom man går hukad i 30 minuter så blir benen rätt trötta med. Det känns idag... Längesen jag hade sån här grym träningsvärk... Kan knappt gå ju :P

Efter spel åkte alla hem till oss och grillade och sen var det fest all night long! Runt 4-tiden tror jag vi kom i säng..
Det var Spotify, singstar, guitar hero och singstar. Sa jag att vi skrålade/vrålade till singstar också?

TACK alla ni som kom! Kvällen var riktigt trevlig :)
Och jag är imponerad av att alla lyckats hålla detta hemligt så länge. Speciellt när vi festat ihop ett par gånger innan ;)

  
Kim,Mia,Älskling :)         Thomas & Jocke            Tias,Elin,Malin,Jocke

  
Stina & Alex                    Jag fixar potäter ;)          Elin äter bål-frukt ;)

  

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är rätt åt dig att det är du som har träningsvärk för en gångs skull! :P

I vanliga fall är det alla vi andra som rider på din häst som får det och du som är skadeglad;)

2009-08-09 @ 22:14:52
URL: http://blogg.bunne.se
Postat av: Amanda

Hih, älskar när man lyckas bra med en överraskningsfest! =)



SV: Hehe, vilken av dem? Det är 3 olika på bilderna hih. Men tack i alla fall! :) <3

2009-08-10 @ 10:40:20
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0