Meera traaav! :)

Idag har vi haft lektion för varandra i klassen. Eller ja, för några stycken var.
Det gick bra.
Stine red Rob på en av lektionerna.
Han var jättefin! :)
Hon använde ett annat bett på honom än vad jag brukar ha. Ett tredelat med fasta ringar.
Så jag red en stund för att prova hur det kändes. Och han verkar trivas riktigt bra på det för han var görmjuk och inte alls lika stretig som annars!
Jättekul! :D
Sen red jag en kortis på Stines häst och testade lite galoppombyten. Fick faktiskt till ett par i var tredje! Det ni! ;)


Här är då en liten filmsnutt från dagens ridpass. Stine ropar och jag lallar runt. Titta på hästen och inte på mig ...;)


Kommentarer
Postat av: Stine med "e"

ÄNNU mera Trav! haha på Go Värmländska! ;D

2009-04-10 @ 16:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0