Om två veckor...

...så är det dags att rida examensprovet i dressyr. En godkänd LA:1.
Det kom lite snabbare på än väntat kan man säga.
Var helt 100 på att det skulle vara först vecka 23.
Rob kommer inte hinna bli klar på två veckor.... :P
Visst skulle han kunna genomföra det godkänt, det tror jag. Men om jag ska vara schysst mot mig själv så ska jag nog hellre rida en annan, lite lättare, häst ;)
Så därför har jag bett om att få göra det.
Dumt att chansa när det handlar om ens examen ju.

Känns ju lite som ett misslyckande att inte ha nått målet med sin egen häst men jag får ha som mål att rida godkänt LA:1 på Rob i höst eller slutet av sommaren istället :)
Och då ska ni minsann få se på maken! ;) hehe...

Det har ju iallafall hänt en hel massa saker med honom om man ser tillbaka två år... :)
En hel massa saker....


Min älskade ponny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0