Igår kväll :)

Igår kväll var trevligt :)
Förfest hos Tias och Elin. Många kom och vi drack och pratade strunt och sjöng lite kareoke. Så klart! :P
Och jag höll mig vaken även om jag hade känningar av trötthet emellanåt... hehe..

Sen blev det utgång och planen var att gå till Harrys. Men den planen sprack när vi kom dit för det var en så grymt lång kö.
Kändes lite tråkigt att stå i den om det skulle bli så att vissa inte skulle bli insläppta.
Så det blev Platå....
Inte värt inträdet alls.
Dålig musik och det mesta av det lät som nån slags bongotrumsmusik :P 
Var dessutom så himla mycket folk att man höll på att få värmeslag.
Men annars var det bra! ;)
Träffade iallafall en massa kul folk! En hel drös med klasskompisar och även Sanna och Lotta från Rappestad :) Kuul :)

Efter att varit vaken i 23½ timme (om man bortser från den lilla timme jag sov på eftermiddagen) så stupade jag i säng och sov sen halva dagen idag.
J kom in och väckte mig och sa att Sylvia gjort kladdkaka.
Mmm... God frukost. Bra start på dagen ;)

  
Elin på g! :)            Och jag..... :P        Mia drack nåt grönt...

 
Klädkod: Rutigt?             Födelsedagsbarnet och hans brud :)

 
Thomas var på g! ;)

 
Kim, Tias & Johan.         Stine, Kristin & Robin :) 

Kommentarer
Postat av: Elin

Wohooo! Maila dom! ;)

2009-04-06 @ 09:55:31
URL: http://elinsfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0