Katt-dejt!

Snart ska jag och Whisky åka till Elin och Max. Vi ska ha katt-dejt. Fast Whisky brukar inte vara så glad på Max längre, han slåss mest... Men nu har jag pratat med honom att han ska vara snäll mot Maxen och leka lite istället för att gå runt och vara sur en hel kväll. Onödigt med energi tycker jag, bättre att leka och ha kul! Det ska jag och Elin ha iallafall! Vi ska äta tårta för Elin har fyllt år, också ska vi se på SATC eller kanske Idol...hehe... Böjar inte Grey's Anatomi ikväll förresten? Hm...Kanske blir det med... Jobbigt med onsdagar, mycket bra på TV:n... Hur ska man hinna... :P

Idag har det regnat massor för den som inte märkt det...Jag blev blöt när jag åkte hem.... Åker ju moppe numera för att spara in lite pengar.... Det är en fin moppe. Har en stor, svart hjälm också. När jag har den på mig ser jag ut som en alien... ;) Ska ta en bild på det så ni får se ;)

Fakir, en häst på Rappestad, fick foderstrupsförstoppning idag.... Han hade jätteont stackarn... Så efter att jag gått omkring med honom ett tag och vi hade masserat hans hals länge så åkte Sanna och jag till ATG-kliniken med honom. Men då hade det släppt så det var bara att vända och åka hem igen! Skönt! :)

Nähe, nu måste jag dra. Har fått den stora äran att hämta Elin på stationen om en liten stund. :)

Kraam!



Max & Whisky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0