Dammråttor? Nej, Whisky-tussar!

Igår var Whisky och jag och lekte med Elin och Max. Det var trevligt. Whisky var inte lika tjurig som vanligt, slogs bara lite :P
Elin och jag tittade på Idol, åt mat som innehöll sallad och tomat...och efterrätt som innehöll äpplen.... Nyttiga va? ;)
Förresten, I just löööööv Johan Palm! Vilken skön kille!

Innan jag åkte till Elin igår så for jag runt som en virvelvind i lägenheten och städade! Woho, det händer inte varje dag minsann! ;) Men när det ska komma folk på besök, speciellt om de ska sova över, då städas det lite iaf...haha...
Besök är bra. Är så fint när det är städat, svårt att hålla det fint bara... Fler som vill komma så jag får ännu finare hemma? ;)

Whisky blev busig när jag städade, det brukar han bli. Då far han runt som en tornado och sladdar i svängarna och rivstartar på parkettgolvet... Han gör det nog för att det yr så mycket päls från honom då, så att jag ska få städa ännu mer... Han fäller massor, ligger tussar av Whisky på golvet efter hans framfart, hehe... ;)

Om en timme slutar jag jobba, då ska Elin och jag shoppa lite innan vi hämtar upp Madde och Jennie vid tåget.

Heej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Frågan är om det är bra el dåligt å va mer brittan? :p hehe

2008-10-19 @ 22:06:58
URL: http://elinsfunderingar.blogg.se/
Postat av: Kristin

hm....aa de e ju frågan.... haha :P

ja har ingen kommentar till det tror ja... ;)

2008-10-19 @ 22:09:26
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0