Mail från USA...

Fick ett mail på Facebook från nån Eddie i USA häromdagen.
Det löd så här:

Hi,
I noticed your profile and thought I'ld say hello. How do you like living in Sweden? i've actually been to Stockholm before.
I live in Atlanta, Georgia (USA). I would like to know more about you.
Eddie


Ehm...Jaaa, vad jag tycker om att bo i Sverige...? Alltså, jag är ju svensk, bor i Sverige och har alltid bott i Sverige, visserligen nära Norge men ändå inom Sveriges gränser... ;)
Känns väl bra skulle jag tro, jag kan göra mig förstådd och jag förstår vad andra säger när dom pratar svenska. Känner till klimatet i Sverige, gillar vår och sommar men inte höst och vinter... Vet att Sverige har älgar, men det har inte Tyskland. Vet att Sveriges huvudstad heter Stockholm fast jag egentligen tycker att Karlstad borde vara huvudstad ;)
Jo, men jag gillar nog att bo i Sverige. Ja det gör jag :)

Där har du svaret Eddie! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0