Bus :)

Jag har busat med Christines vovve Gucci idag. Det var kul :) Sanna undrade vem av oss som egentligen hade roligast. Jag förstår inte alls vad hon menade.... hehe... ;)
Men hon är bra söt den där lilla yra hårtussen vid namn Gucci!




Så söt!

Har ridit Wengo the Star idag igen! Lika kul idag! :D
Han är min nya favorit. Tror jag ska smyga in honom i min bil och ta med honom hem när jag slutar praktiken... ;) Men säg inget till nån bara, vore ju dumt om dom kom på mig... :P

Robban fick bli longerad idag, hade inte tid att rida. Kan ju vara skönt för honom med att få stretcha igenom utan mig sittandes på ryggen och störa ;) Han var riktigt fin, och framåt! "Vadå? Ska man inte springa fortare vid kommandot Saaaaktaaaa...?"
Inte bara Rob som trodde det idag, även Wilda lekte lite tvärtom-lek med mig när jag longerade henne. Men sen när hon blev lite trött så blev hon väldigt medgörlig! :)

Kvällen har spenderats hos UnderbaraElin. Vi har sett Idol och käkat mer än vi borde ha gjort...Tur vi ska träna i helgen...
Hade Whisky med mig också, men som vanligt var han bara tjurig och ville inte veta av Max. Nu ger jag nog upp mina försök till att få dom att bli kompisar.. ;)
Men Whisky gillade iallafall Maxens nya klätterträd! För där satt han hela kvällen nästan.

 

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Christine

Vilka fina bilder på Gucci! Och vilken himla bra smak du har när det gäller hästar;)

2008-11-16 @ 21:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0