Sys och far på besök :)

Efter jobbet idag mötte jag pappa och syrran hemma. Vi åkte direkt ut till stallet och sys fick rida lite :)
Jag longerade och Cecilia tränade sitsen. Inte så lätt alla gånger att sitta i trav utan vare sig tyglar eller stigbyglar, men efter en liten stund föll bitarna på plats och det såg riktigt fint ut! :) Jättekul!
Träningsvärk på julafton kanske...hehehe.. :P



Pappa, Rob och Cecilia :)


Ikväll har vi käkat pastasallad med bacon och glögg och ris á la malta till efterrätt :) Behöver jag säga tt vi är mätta :P
Cecilia har pumpat sin madrass också som hon ska sova på nu...
Det kan vara jobbigt ibland...

Hehe...

Imöra ska jag till stallet klockan 7 och rida ut med Hanna, förklädda till tomtar.. Ingen kommer känna igen oss!! Moahaha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0