Nu har Kristin blivit snäll!

För att jag proppat i mig en massa pepparkakor de senaste två dagarna! ;)
Står det en öppnad burk på bordet med goa pepparkakor i så kan man faktiskt inte motstå att plocka några.... ;)

Ujuj så dålig uppdatering det varit här de senaste dagarna...

I helgen har jag ridit ut med Robban både lördag och söndag. Härligt!!
I lördags red vi ut själva och tog en lååååång galopp runt ett helt gärde! Det var riktigt kul och snön yrde om oss!
Och i söndags hade vi med oss UnderbaraElin på Costner. När vi skulle galoppera på gärdet så sa Elin till mig att jag inte fick rida om henne. Nej, sa jag, bara du inte håller in Costner för mycket...
Och det kan man inte säga att hon gjorde! Costner flög iväg och Robban känpade för att hänga med, vilket han inte riktigt gjorde, hehe.. ;)
Snacka om härlig busritt! :D

Sen i söndags var jag och Elin och tittade på Rappestads Luciashow. Till er som inte såg den kan jag bara säga att ni missade nåt! ;) Speciellt kUSens något...eh...speciella lucitåg.... Riktigt kul!
Och väldigt kul att se Lotta rida Generalen och ponny-ryttaren Frida rida sin Prinsen! De visade rörelser som ingår i de svåraste dressyrprogrammen för häst och ponny eftersom båda tävlat SM i år.
Inspirerande att se på!
Lite tråkigt att inte vara kvar på Rappestad tycker jag faktiskt att det är.... Tur att man kan åka dit ibland! Hihi :)


kUSens luciatåg! Issa och Tilia var med på ett hörn också.
Tilia var även med och sjöng lite ;)



Just det! I lördags kväll var vi ute och åt mat på Gula Huset, jag, Johan, Jocke, Elin och Mathias. Ritkigt trevligt, god mat och otroligt trevlig personal! Jag åt fläskfilémedaljonger med potatisgratäng och murkelsås. Sååå gott! Kan verkligen rekomenderas!

Nu ska jag äta köttbullarsom Johan har gjort! De kan också rekomenderas kan jag säga! ;)
Nån mer än jag som ska se Titanic ikväll?

Kommentarer
Postat av: Lotta

I morgon har jag hört rykten om tårta :) kanske dags att hälsa på alltså...



kram Lotta

2008-12-16 @ 23:31:00
URL: http://charlotteesping.blogg.se/
Postat av: Salam

Hahaha, så vacker vi sjöng! :P

2008-12-17 @ 14:50:51
URL: http://www.salamzeidan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0