Kraaaamp!!

Inatt låg jag och pratade med Erika innan jag skulle sova. Hon var på väg hem mitt i mörka natten och behövde underhållning medans hon körde. Jag förstår varför hon ringde till mig... ;)

Efter att  vi pratat en stund började min vänstra fot tjura ihop och KRAMPA! Förstår ni hur ont sånt gör!? Men samtidigt kunde jag inte annat än skratta åt mig själv där jag låg i någon slags vriden ologisk ställning med tårna spretandes åt alla håll utan att kunna räta ut dom! ;)

Så vi sa Godnatt och la på och foten gav sig efter en kort stund.... I typ 2 minuter!! Sen började den igen, utan att jag ens hade rört på mig! Och vad gör jag? Jo jag skrattar! :P
Stupid fot....

Idag ska jag försöka hinna åka til IKEA en sväng och köpa mig ett par julgardiner och kanske nån julklapp.
Julafton ska firas hos min faster i Norrköping med far, bror, sys, kusiner och farmor. Vi brukar numera köpa en present, en "det-present", som vi inte vet vem vi ger den till. Utan vi delar ut dom så alla får en var på julafton istället. Men ni ska veta att det är inte lätt att hitta på en present som kan passa allt ifrån en knappt 20-årig hårdrockskille till en 90-årig farmor... Så jag tänkte köra på idén att bara springa på den blivande presenten nånstans, eftersom jag inte har en aning om vad jag ska köpa! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0