Julklappsinslagning och munsår...

Hur smart är man på en skala om man lyckas tejpa sig på läppen och dra loss en bit av skinnet när man tar bort tejpen så att man får ett stort j-vla sår på läppen som inte vill sluta blöda!? Som dessutom gör förbenat ont....
IQ badboll... :P

Kvällen har mestadels bestått av paketinslagning :) Det blev en liten hög.
Har även gjort ett litet paket till min UnderbaraElin, fick en julklapp av henne igår men fick inte öppna den förrns på julafton... I am nyfiken!! ;)
Jag gillar att fixa med julklappar, det ger en så mysig julkänsla. Ett måste är att sitta på golvet när man slår in dom, så är det bara :) Sen att ryggen tar stryk av det är ju en annan femma...



Appropå femma... Har tittat på Jeff Dunham´s show som precis var på kanal 5. Gud så kul! :D
Peanut är ju för rolig alltså ;)
Jag skrattar högt!




Imöra kommer far och sys efter att jag jobbat! Då ska vi åka till stallet så sys får rida lite :)
God nacht!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas du får en riktig bra och mysig jul Kristin :)

Kraam!

2008-12-23 @ 11:27:25
URL: http://www.nogg.se/pretty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0