In my dreams....

Jag vaknade tjurig....
Johan och jag hade gjort slut men bestämdt att försöka på nytt igen. Det vara bara det att Herr Karlsson inte kunde bestämma sig om han ville vara ihop med mig eller inte... Därför höll han på med en annan dum blondin samtidigt.... Mitt framför ögonen på mig dessutom!! Och förstod inte varför jag blev sur för det. Han tyckte ju att det var helt okej, han hade ju inte bestämt sig!?
Nej, Herr Karlsson, det är inte okej...!

Tur att det bara var en dröm...
Hoppas jag.... ;)


Kevin vann idol igår!! :D
Jag är säker på att det var min röst som var avgörande ;)
Sååå...Kevin, det är helt okej med mig att vi delar lika på pengarna du kommer tjäna framöver. Inga problem, det är ju ändå du som har rösten...
$$$$

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas det bara var i dina drömmar..

Jag kan med drömma jättelusitga och knäppa saker :D

Kram!

2008-12-13 @ 15:36:01
URL: http://www.nogg.se/pretty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0