Hästpuss!

Numera när jag mockar åt Robban och han är kvar i boxen så får man inte vara ifred en sekund. Inte för att han står i vägen eller nåt sånt, nejnej, han står så snällt stilla bredvid högen med pluttar.
Istället ser han till att han står näääääära mig så att han kan nosa och gosa och pussa på mig hela tiden. Mulen är hela tiden antingen i mitt ansikte eller snusande mot min nacke.
Det tar ju lite tid att mocka då som ni kanske förstår eftersom man hela tiden måste avbryta och pussa tillbaka lite eller klia lite på halsen :)
Han är så mysig min ponny! Vad skulle jag ta mig till utan honom?
Mindre mysigt är det väl i och för sig när jag pussar honom på mulen och han pussar tillbaka genom att slicka mig i halva ansiktet. Fast det är ju bättre än å bli pussad av en hund, hästar har faktist bättre andedräkt :P Hehe men det har sin charm också, bara för att det är Robban :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, å sen kommer dom liksom inte åt att slicka sej på mindre mysiga ställen som hundar gör:p

2008-12-08 @ 21:28:33
URL: http://elinsfunderingar.blogg.se/
Postat av: Sofia

Naaw Vad Gulligt (:

Skulle Never pussa mej sådär så skulle jag vara glad om mitt ansikte var helt efteråt hehe för han hugger istället.. :/

Men ibland är den ponnyn med riktigt goer, som när han gör sina glädjeskutt, du har ju sätt dom själv haha XD

Never kan i alla fall prata och det är riktigt gulligt och så är han ju så himla charmig av sej med! En riktig charmör <33 :)

Kram!

2008-12-09 @ 09:50:05
URL: http://www.nogg.se/pretty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0