Fyyyyy...

Så får man inte göra faktiskt...
Imorse så tankade jag bilen innan jag åkte till jobbet. Måste ju passa på medans det är så billigt tänkte jag och tanken var nästan tom. Bensinen kostade ju bara 9,74 kr/l.
Men vad ser jag när jag är på väg hem från jobbet då!? Jo att bensinen är sänkt till 9,54 kr/l istället! Kunde ingen kläckt ur sig det tidigare!
Nej, så får man faktiskt inte göra utan att ringa och tala om det först....
Men visst alla oljenissar, varsågoda, ha så kul för mina pengar som jag egentligen inte har... :P

Imöra ska jag träffa ett par gamla goa vänner från gymnasiet som jag inte träffat på över 1½ år! Helt sjukt vad tiden går fort! Jag och Lollo var liksom oskiljaktiga under gymnasiet, det enda vi inte gjorde ihop var att sova typ...
Sen efter gymnasiet hade vi hästarna på Beatelund ihop ett tag medans Lollo pluggade på universitetet. Men när hon hoppat av lärarutbildningen och flyttat hem till Jönköping så har det inte blivit av att vi setts....
Väldigt tråkigt...
Därför ska det bli så himla kul att träffa både henne och Malin imöra!! :D



Lollos pålle Castello och Rob i bakgrunden, båda har varit skolhästar på Vreta :)

Kommentarer
Postat av: Petra

gud va roligt! om du hinner se de här får du hälsa!

2008-12-29 @ 22:31:19
Postat av: Sofia

Hoppas det blir en roliga dag Kristin :)

Gott Nytt År På Dej Föresten :)

Va ska du hitte på för sköj på nyår då?? :D

Kramar!

2008-12-30 @ 11:09:58
URL: http://www.nogg.se/pretty
Postat av: Kristin

Sv: Petra: Det ska jag göra! :D

Sv: Sofia: Tack detsamma :) Vi ska vara hos grannen, J´s kusin, och käka gött å parta all night long :)

2008-12-30 @ 12:45:59
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/
Postat av: Christine

Gott Nytt År Kristin!

2008-12-30 @ 22:37:21
URL: http://www.nogg.se/cejis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0