Back to school

Jahopp... Då var skolan igång igen efter 3 månaders praktik. Fast jag ska bara dit en kortis idag i eftermiddag...
Sen får jag se om jag kommer dit nåt mer den här veckan... ;)
Nej men jag ska jobba hela veckan och har inte lyckats få ledigt så då får man snällt infinna sig på jobbet och sen gå till skolan när det finns tid över. Dvs ett par timmar i eftermiddag, hehe.. ;)

Jag är helt 110% säker på att vår lärare sa, innan praktiken, att skolan inte skulle vara förrän nästa vecka, det är därför jag jobbar denna...
Alltså är jag ledig nästa vecka men då är vi lediga från skolan istället. Fast de blir skönt att få några dagar utan jobb och detta eviga rännande hit och dit. Ska ta mig i kragen då och plugga, plugga, plugga. Då kommer jag ju inte ha lika mycket att göra efter jul så det vore ju skönt om jag tog tag i skolarbetena i tid den här gången :P Säg till mig om jag inte gör det!
Ska skriva in det i almanackan också så jag inte "glömmer"....hehe...

Det ska bli kul att träffa Erika idag igen! :D Synd bara att inte Natalie kunde komma...
I miss u girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0