2:a advent!

Då var vi ytterligare en vecka närmare jul :)

UnderbaraElin och jag gick upp tidigt imorse och åkte till stallet och red ut på Robban och Costner. Det var mysigt! Hästarna skötte sig perfa!
Elin kommer få träningsvärk tror hon men hon tycker definitift att det är värt det! Det vet jag! ;)

Sen åkte jag till stan och jobbade några timmar, sen Maxi och sen Gosspi girl! :D

Har även hunnit med att julpynta lite i vardagsrummet :)
Hade tänkt köpa en röd julstjärna att hänga i fönstret, trodde det skulle finnas på Maxi. Men nej då.... Tips någon?


Nya, röda, fina julgranar från Ur&Penn!


W myser i soffan med mig :)

Happy 2:a advent!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vart i stan jobbar du någon stanns?

Hoppas du hittar någon julstjärna :)

Kolla på IKEA, dom brukar ha det mesta heehe.. :P

Kraam (:

2008-12-08 @ 17:58:38
URL: http://www.nogg.se/pretty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0